tirsdag 29. oktober 2013

Tilbake igjen!

Hei!

Da var jeg tilbake igjen etter 3 måneders fravær. Dagene har bare flydd avgårde etter gutten vår ble født. Så har verken fått satt meg så veldig med scrapping eller blogging. Har nå begynt å falle litt inn i en fin rytme og lille gutt sover en del på kvelden så da blir det litt mer tid.

Først må jeg vel fortelle om vårt lille vidunder :) Imre ble født 2. august 2013 på Ullevål sykehus. Fødselen ble igangsatt da jeg var 11 dager på overtid. Han var 3508gram og 52 cm lang. Verdens nydeligste gutt :)

Her kommer et lite bilde av gutten vår :) Bildet er av nyere dato og gutten vår er snart 3 mnd gammel



Neste helg skal vi ha navnedag, så da kommer besteforeldre, tanter og onkler fra rundt omkring i landet nedover. Dagene nå fremover går til forberedelse til dagen, med å lage bordkort, vimpel, pompons og baking. Vi gleder oss til dagen da det er første gang foreldrene mine får treffe svigerfar. Kanskje på tide etter snart 8 år :)

Jeg skal prøve å bli flinkere å blogge fremover, har flere kort/hobby og bake bilder som jeg skulle ha vist dere, men det får bli neste gang.

Ha en fortsatt fin uke!

Siv Anja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar