onsdag 24. juli 2013

Book card

 
Bok kort til min pappa!
 
Denne gang har jeg prøvd meg på et bok kort. Jeg fant en mal hos Audhild, men jeg har forstørret målene litt slik at det passer med innholdet jeg skal bruke den til. Boken ble fylt med en mini Cognac og en sjokolade :)
 
Kortet er laget til pappa sin bursdag som han hadde nå på mandag 22.juli. Samme dag som jeg hadde termin.
 
 
 








 
 
 
 Jeg går nå på overtid her og fortsatt ingen baby som vil ut.. tror han har det alt for godt i mammas mage :) Overtidskontroll mandag 29.juli dersom jeg ikke har fått til da. Håper jo at han kommer snart da mamma og pappa har kommet nedover, og det hadde vært synd om de må reise nordover igjen uten å treffe lille gull. Går jeg maks over tiden blir jeg satt i gang ca. 2. august.

Jeg har nå ryddet bort scrappe utstyret for en stund, så ser for meg at dette blir siste innlegg på en stund fremover. Det vil vel også bli mindre kort laging og mer LO'er til gullets album fremover. Må jo ha noe å holde på med i permisjonstiden :)

Ha en fortsatt god sommer alle sammen!

Klem <3
Siv


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar