søndag 10. juli 2011

Gamle kort!

Hei alle sammen!
Beklager at det er lenge siden jeg har blogget, men jeg har vært i nord-norge i bryllup til min bror. Tilbake i Oslo nå og deler av ferien er over for denne gang. I jobb igjen i morgen.

Da det er lenge mellom de gangene jeg lager kort og bruker en stund på kortene tenkte jeg å legge ut en del av kortene jeg lagde før jeg opprettet bloggen. Man kan tydelig se at jeg har fått mer utstyr og har blitt flinkere siden den gang mange av disse kortene ble laget.

Jeg er veldig heldig som har en "fake" svigerfar som er grossist for kunst og håndtverk butikker rundt om i landet så jeg har fått en del promarker tusjer hos han. Noe som fikk meg til å begynne med stempler for en stund tilbake.

Her kommer et lite bilde ras!

Stempel motiv fra Sarah Kay


 Bilde hentet fra internett.
Dette kortet fikk svigerfar til bursdagen sin i fjor.
Lommeur stemplet kjøpte jeg i London



 Dette kortet var til mitt
største tantebarn som fylte 3 år i fjor.
En av mine første av, nå mange Magnolia stempler :)


 Dette kortet var til bursdagen til en av mine brødre



 Prøvde meg på en slik barnevogn da en
venninne av meg fikk baby. Hun fikk denne i dåpsgave.

Det kommer flere gamle bilder etterhvert.
 Men frem til da på gjensyn og ha en flott uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar