lørdag 16. juli 2011

Bursdags cupcakes!

God helg alle sammen!

I dag har min kjære samboer bursdag. Så i går ble dagen feiret sammen med moren, "stefar" og broren hans på grilling hos oss. I dag skal vi til en kompis på grilling, så jeg har laget noen cupcakes som jeg skal ha med meg.

Oppskriften har jeg hentet fra boken The Hummingbird bakery cookbook. Den fikk jeg i bursdagsgave i fjor, og inneholde masse fantastiske oppskrifter...yummy...:)



Her kommer noen bilder av bakerverket!




 Denne kaken laget jeg i går, så den er sånn passelig halvspist :)
Fant oppskriften til denne i interiørbladet Vakre Hjem.
Kaken heter "Kjekskake de luxe med makroner & bær".
Denne anbefales for de som er glad i sjokolade :)

Dersom noen vil ha oppskriften er det bare å ta kontakt :)



Ha en fortsatt god helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar