søndag 22. april 2012

Kjøkkenet mitt!

Hei!
Da var helgen snart over og en ny jobb uke er på vei.
Denne helgen har vært en totalt avslapningshelg med scrapping, god mat og filmer..
Har fått laget et nytt kort også, men det kommer et eget innlegg snart :)

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra mitt fine kjøkken :) Er blitt ganske fornøyd med det,
men kommer stadig nye tilskudd av stæsj og forandringer må til.

Men sånn ser det ut i dag:





Kjøkkenet skal pusses litt mer opp etterhvert. Vi skal bytte ut benkplaten og male eller skifte ut listene under kjøkken skapene.. alt det trehvite skal bort...klarer ikke trehvitt...
Men ting tar tid. Vi ble akkurat ferdig å pusse opp stuen like før jul, så nå må vi ha oss en pause før neste oppussings prosjekt settes i gang.


Jeg har også mange ideer og tanker om verandaen vår. Tenkte å få litt mer farge på verandaen og har kjempelyst på en sånn hvit benk.. Her er litt av det jeg tenker å handle inn til verandaen til sommeren.


Hvit benk fra Jysk 




Synes slike fuglebur er helt nydelige å ha en blomst eller annen dekorasjon i..denne er i antikk grønn farge og passer godt til de grønne stolene fra Ikea (nedenfor).
 


Gleder meg til sommeren kommer...tror det kommer til å bli kjempefint på verandaen vår :) da blir det kvelder ute på benken med lys og rødvin og grillings:)

Ha en fin uke alle sammen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar