lørdag 14. mai 2011

Bryllupskort

Siden jeg skal i 3 bryllup til sommeren må jeg begynne nå med bryllupskortene..jeg er ikke den mest effektive i scrappe- og kort verden..bruker litt tid på hvert kort og kan gå mange dager mellom hver gang jeg får tid å sette meg ned. Her er første kortet:

Har laget et staffeli kort. Her har jeg brukt papirer fra Maja Design- Mina Vänner og Pion Design - Sagan om Våren. Motivet er stempel fra Lili of the Valley - "I do" og er fargelagt med promarkers. Jeg har brukt Spellbinders shapeabilities og standard circles small. Blomstrene er fra Kort & Godt og Panduro. Andre ting jeg har brukt er kant utstanser fra Martha Stewart, kake servietter, perler, blonde bånd, glitter lim, perler.

For første gang skal jeg prøve meg på utfordringsblogger. Jeg deltar i disse
utfordringsbloggene med mitt bidrag:
Dream Valley Challenges
Creative Card Crew
7 Kids College Fund Challenges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar